Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~queenofthedamned666 | użytkownik

imię i nazwiskoNina adresLublin zarejestrowany26.12.2009 @01:02:48 ostatnio na stronie04.01.2016 @21:05:34



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu185979
digarty60 komentarze160 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~AndalusianDog    20.03.2010 @10:48:14
Dzięki za komenta Czekam na twoje kolejne pracę tuszowe ;d
_______
Zapraszam na Jarmark Dominikański gdzie będzie można zakupić moje portrety w formie zegarów, plakatów, kolczyków i.t.p :D
~AndalusianDog    18.03.2010 @19:43:36
Serdecznie dziękuję Póki co mam jeszcze 2 w kolejce: Toma Araye (wokalista Slayera) i Jima Morrisona (wokalista The Doors ;d)
_______
Zapraszam na Jarmark Dominikański gdzie będzie można zakupić moje portrety w formie zegarów, plakatów, kolczyków i.t.p :D
~AndalusianDog    17.03.2010 @16:31:52
PS. Podkręcaj troche kontrast w programie graficznym żeby ta czerń wyszła bardziej jednolita bez tych jasnych plam ;d
_______
Zapraszam na Jarmark Dominikański gdzie będzie można zakupić moje portrety w formie zegarów, plakatów, kolczyków i.t.p :D
~AndalusianDog    17.03.2010 @16:31:07
No tuszem to się ciężko robi ;d Ale jestem zaskoczony jak wyszła twoja pierwsza praca. Naprawdę się postarałaś i masz taki ciekawy komiksowy styl. Poza tym felerynym okiem wyszło bardzo bardzo dobrze Ten nos wyszedł zwłaszcza ciekawie. To połączenie grubej kreski z cieńszymi jako cienie... wypas :D
_______
Zapraszam na Jarmark Dominikański gdzie będzie można zakupić moje portrety w formie zegarów, plakatów, kolczyków i.t.p :D
~szymcio190    13.03.2010 @10:45:21
Czasem próbuje rysować ludzi ale nie wychodzą mi za dobrze ;dd
A auta...myślę, że wszystkiego można się nauczyć jeśli ma się dobrego nauczyciela. Zaczynałem od rysowania <boku>, a do nie dawna to nawet cieni nie umiałem robić. Coraz lepiej mi wychodzą samochody ;DDD
_______
NIE DZIĘKUJ MI
OCEŃ MOJĄ GALERIĘ
^manouka    06.03.2010 @20:14:53
jak masz photoshopa to możesz dać dwie warstwy i ustawić na mnożenie. Wtedy powinno to wyglądać ok
~Maryha    24.02.2010 @21:36:42
przeciekawa galeria .
~AndalusianDog    21.02.2010 @11:08:51
HaHa dzięki za ocenkę i tytułowanie mnie nauczycielem ;D Nie wiem czy zasłużyłem ;d<skromny>
_______
Zapraszam na Jarmark Dominikański gdzie będzie można zakupić moje portrety w formie zegarów, plakatów, kolczyków i.t.p :D
~Thoriaan    13.02.2010 @14:34:15
jak bedziesz miala pytania to bardziej na gadu , pisanie uwag tutaj jest upierdliwe
~Thoriaan    13.02.2010 @13:03:54
hehe teraz musze sprostac Twoim wymaganiom hehe, postaram sie
~Thoriaan    13.02.2010 @12:48:56
mozesz dodac , chetnie pomoge :P
Hehe widzisz ja mam ten sam problem, tez mam tutaj swoich góru i niestety zaden nie mieszka w pobliżu
~Thoriaan    13.02.2010 @11:26:01
hehe akurat za wlosami nie przepadam tzn renderowanie nie jest zle ale ukladanie tego na glowie zeby byla to jakas fajna fryzura itd to juz nie jest moja mocna strona ale jak bedzie zarys to spoko :P
~Thoriaan    12.02.2010 @23:15:11
jak juz bym mial taki szkic to chetnie bym go dzióbał , olowek to chyba moje ulubione artystyczne medium ale zadko kiedy cos wiekszego nim robie.
Jak nie potrafisz wlosow rysowac to poszkicuj sobie tylko wlosy , pocwicz , poogladaj jak inni to robia itd , dasz rade!
~lee666    11.02.2010 @23:16:48
ja to .. napisałem na początku jak pierwszy raz wrzucałem rysunki z mangą na digarta dawno temu .. a jakies 15latki mnie krytykowały hehe .. i jakoś został bo misie spodobał
_______
troche wyrozumiałości dla samouka ;(
~lee666    11.02.2010 @21:45:24
wiem
_______
troche wyrozumiałości dla samouka ;(
~lee666    11.02.2010 @21:34:56
_______
troche wyrozumiałości dla samouka ;(
~hoplita    02.02.2010 @15:34:33
~laycass    20.01.2010 @22:00:58
prze bardzo
_______
私の愛の生活、平和と愛
~DaRiaChan    10.01.2010 @18:12:47
Dzięki
~heniek    30.12.2009 @23:07:03
Wybacz... czasem zdarza zapomnieć się o kulturze ^^
Gdy przerysowywujesz pracę umieszczaj link do oryginału na którym się wzorowałaś. Chyba dlatego mnie to sproowokowało - nadgminnie się to zdarza w tym dziale.
Praktyka czyni mistrza. Powodzenia więc
_______
-Szedlem sobie po bulki do sklepu, kiedy nagle spadl na mnie kon
-Oh! I co?
-Nic... Akurat mialem na sobie zbroje plytowa
~arifas    30.12.2009 @10:39:52
no tak, bo najważniejsze to rysować to co się czuje najlepiej ale fajnie, że próbujesz też czegoś odmiennego... będę obserwować, postaram się też niebawem coś dorzucić ...
_______
więc chodź pomaluj mój świat
na żółto i na niebiesko...
~matras    27.12.2009 @22:37:38
Dzięki
Poprzednia strona 1 2
rozwój użytkownika (satysfakcja)



obserwowana przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt